Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Gümüşhane Valiliği
Gümüşhane İl Özel İdaresi
Gümüşhane İl Özel İdaresi
Gümüşhane İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi Kurumsal Kimlik
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme Performans Planları Faaliyet Raporları Stratejik Plan
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları İhaleler
  • İLETİŞİM
    Bize ulaşın
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Plan ve Proje Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdareleri
    • İlçe Özel İdareler
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • Kurumsal Kimlik
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • Performans Planları
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Plan
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • İhaleler
  • İLETİŞİM
    • Bize ulaşın
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Plan ve Proje Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Tarım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareleri
  • İlçe Özel İdareler
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • Kurumsal Kimlik

İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü

 
Engin SELVİ
İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürü
 
0 456 213 10 31
 
Görevleri:
  • Belediye sınırları ve mücavir alanlar dışındaki yapılanmalara ilişkin imar ve parselasyon planlarını yapmak veya yaptırmak.
  • 1/25.000 Ölçekli Çevre Düzeni Planı ve plan değişikliği için kurum görüşlerini toplamak, hazırlanan planları kontrol ve incelenmesi için İl Genel Meclisine sunmak, İl Genel Meclisinde kabul edilmesi halinde planları tasdik ederek askıya çıkarmak.
  • 1/5.000 Ölçekli Nazım İmar Planı 1/1.000 Ölçekli Uygulama İmar Planı Değişiklikleri ve Revizyonu için kurum görüşlerini almak, İl Genel Meclisinde kabul edilmesi halinde tasdik ederek askıya çıkarmak.
  • Onaylı imar planlarında değişiklik taleplerini değerlendirerek İl Genel Meclisine sunmak, İl Genel Meclisi tarafından kabul edilmesi halinde tasdik ederek askıya çıkarmak.
  • Köy Yerleşik Alanı ve civarı sınırı tespitlerinin Plansız Alanlar İmar Yönetmeliği’nin 43.maddesine göre yapılmasını sağlamak, köylerde köy, köy yerleşik alanı ve civar sınırı genişletmesine ihtiyaç duyulduğu takdirde gerekli çalışmaları yürütmek.
  • 442 sayılı Köy Kanunu ve Köy Yerleşme Alanı Uygulama Yönetmeliği kapsamında köy yerleşme planlarını ve parselasyon işlemlerini yaparak konut ve köy yapıları için arsa alanları oluşturmak, planları İl Genel Meclisinin onayına sunarak kabul edilmesi halinde tasdik ederek uygulamaya koymak.
  • Vatandaşların imar planına ve parselasyon planlarına ilişkin başvurularının olması halinde bu konudaki iş ve işlemleri yürütmek.
  • Halihazır harita kontrol ve onay işlemlerini yapmak.
  • İfraz, tevhit ve hisseli satış, yola terk, irtifak hakkı taleplerini değerlendirerek yetkili organların onayına sunmak, kabul edilmesi halinde bu konudaki iş ve işlemleri yürütmek.
  • Kamu kurum ve kuruluşları ile Adli mercilerden gelecek talepler doğrultusunda imar ile ilgili konularda görüş bildirmek.
  • İl Özel İdaresi sorumluluk alanındaki yapıların fen ve sağlık kurallarına uygun yapılıp yapılmadığının denetlenmesini sağlamak.
  • Yapı ruhsatına esas projelerin inceleme ve onay işlemlerini yürütmek.
  • Yapı Ruhsatı verme ve Yapı Kullanma İzin Belgesi düzenleme iş ve işlemlerini yürütmek.
  • İl Özel İdaresi yetki ve sorumluluk alanında bulunan yerlerle ilgili imar durumu belgelerini vermek.
  • İl Özel İdaresi yetki ve sorumluk sahasında bulunan yapıların 4708 sayılı Yapı Denetimi Kanunu hükümlerine uygun yapılmasını denetlemek ve takibini yapmak.
  • İl Özel İdaresi sorumluluk alanındaki tüm yapıların fen ve sağlık kurallarına uygun yapılıp yapılmadığının denetlenmesini sağlamak.
  • Kaçak yapıları denetlemek, kurallara uygun olmayanların cezalarının kesilmesini ve yıkımı gereken kaçak yapılar için gerekli bütün işlemleri yürütmek.
  • İl Özel İdaresinin yetkili ve sorumlu olduğu alanlarda kaçak yapılaşmanın önlenmesi için denetim yapmak, izinsiz veya ruhsata aykırı olarak yapılan inşaatları durdurmak, bu inşaatlara ilişkin 3194 sayılı İmar Kanunu’nun ilgili hükümleri gereğince gerekli iş ve işlemleri yerine getirmek.
  • Tehlike arz eden ve yıkılmaya yüz tutmuş yapılarla ilgili olarak gerekli raporları tutmak, bu yapılarla ilgili olarak 3194 sayılı İmar Kanunu hükümleri çerçevesinde işlem yapılmasını sağlamak.
  • Koruma amaçlı imar planlarını yapmak ya da yaptırılmasını sağlamak.
  • İmar planlarında okul alanında kalan ve mülkiyeti kamu kurum ve kuruluşları adına kayıtlı olan (Belediyeler, Maliye Hazinesi) taşınmazların Özel İdare adına tahsis ve devirleri, ilk ve ortaöğretim kurumlarının yapımı için arsa temini ile ilgili iş ve işlemlerini İşletme ve İştirakler Müdürlüğü ile birlikte koordineli yürütmek.
  • İmar planlarında eğitim veya kamu hizmetleri alanında kalmayan özel ve tüzel kişilere ait taşınmazların, kamu hizmetinde kullanılmak üzere kamulaştırılması için alınacak kamu yararı kararı ile ilgili iş ve işlemler ile kamulaştırma işlemlerini İşletme ve İştirakler Müdürlüğü ile birlikte koordineli yürütmek.
  • Mülkiyeti Özel İdaresine ait taşınmazların tevhit, ifraz ve yola terk edilmesi ile ilgili iş ve işlemleri işlemlerini İşletme ve İştirakler Müdürlüğü ile birlikte koordineli yürütmek.
  • 5366 sayılı Yıpranan Tarihi ve Kültürel Taşınmaz Varlıkların Yenilenerek Korunması ve Yaşatılarak Kullanılması Hakkında Kanun ile 2863 sayılı Kültür ve Tabiat Varlıklarının Korunması Hakkında Kanun hükümleri gereğince, taşınmaz kültür varlıkları ile ilgili yenileme ve restorasyon projelerini yapmak ve diğer iş ve işlemleri yürütmek.
  • 2863 Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kanunun 12.maddesine göre Belediyelerce İl Özel İdare hesabına aktarılan katkı paylarının takip ve kontrolünü yapmak, sekretarya görevini üstlenmek.
  • İl Özel İdareleri bünyesinde kültür varlıklarının korunmasına yönelik röleve, restitüsyon ve restorasyon projeleri ile bunları tamamlayan raporları hazırlayacak ve uygulayacak proje büroları oluşturmak.
  • Doğal, tarihsel, sosyal ve kültürel çevreyi koruma anlayışı içerisinde turizmle ilgili yatırımları desteklemek.
  • İlimizde turizm hareketlerinin gelişmesi amacıyla diğer mahalli idareler ve kamu kuruluşları ile iş birliği içerisinde ortak projeler geliştirmek.
  • 25.4.2006 tarihli ve 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu’nun 69.  maddesine dayanılarak hazırlanan ve 31.07.2006 tarih ve 26245 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan Adres ve Numaralamaya İlişkin Yönetmelik hükümlerince iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak.
  • 25.4.2006 tarihli ve 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanununa dayanılarak hazırlanan ve 15 Aralık 2006 gün ve 26377 sayılı Resmî Gazetede yayımlanan Adres Kayıt Sistemi Yönetmeliği’ne göre iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak.
  • İdarenin yetkili ve sorumlu olduğu alanlardaki tüm adres bileşenlerinin Ulusal Adres Veri Tabanına (UAVT) işlenmesi ve güncellenmesi iş ve işlemlerini yerine getirmek.
  • İl Özel İdaresinin yetki alanındaki taşınmazların adres ve numaralandırma kayıtlarının tutulması, yeni adres ve numaralandırma iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
  • Yapı belgelerinin (Yapı ruhsatı, Yapı Kullanma İzin Belgesi, Yanan yıkılan Yapılar Formu) Ulusal Adres Veri Tabanı (UAVT) kullanılarak verilmesini sağlamak.
  • Yeni verilen Yapı Belgelerinin sisteme işlenmesini sağlamak.
  • Numaralandırma yapılması, tabela ve levhaların asılmasını sağlamak.
  • Vatandaşlara yeni adreslerinin duyurulmasını sağlamak.
  • Vatandaşlara adres beyanlarının önemini anlatarak, bu konuda duyarlı olmalarını sağlamak.
  • Köy ve bağlısı yerleşim birimlerine hizmet alanı dahilindeki yerlere kanalizasyon ve atık su alt yapı tesisleri yapmak ve yaptırmak.
  • Köy ve bağlısı yerleşim birimlerine hizmet alanı dahilindeki yerlere insan ve çevre sağlığı açısından zararlı olan atıksu ve benzeri alanların ıslahını, ilgili kurumlarla koordineli olarak yapmak ve yaptırmak.
  • İl Özel İdaresinin sorumluluk alanlarında kanalizasyon atıklarının deşarjını çevre kirliliği oluşturmadan gerçekleştirmek, kanalizasyon ve atıksu tesislerinin doğal arıtma sistemlerini yapmak veya yaptırmak.
  • İl Özel İdaresi tarafından yürütülecek çalışmalarda, “Çevre İzin ve Lisans Yönetmeliği” ile “Çevresel Etki Değerlendirmesi Yönetmeliği” hükümlerine göre yürütülmesi gereken işlemleri Ruhsat Denetim Müdürlüğü ile koordineli şekilde yapmak.
  • Belediye sınırları dışında, hizmete sunulan ya da sunulacak olan asansörlerin yıllık periyodik kontrollerini yapmak veya yaptırmak.
  • Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait İl Özel İdaresine ait binaların etüt, proje, yapım, bakım ve onarım işlerini, yürürlükteki mevzuat hükümleri gereğince yürütmek.
  • İdareye ait binaların küçük onarım işlerini yapmak, bunun için gerekli sarf malzemelerini temin etmek.
  • İdareye ait hizmet binası, tesis ve eklentilerinde, birimlerin ve personelin yerleşimine ilişkin genel nitelikli mekânsal düzenlemeleri yapmak, yerleşim planını hazırlamak.
  • İl Özel İdaresine ait binaların çevre ve peyzaj düzenlemelerini yapmak veya yaptırmak.
  • İl Özel İdaresi sorumluluk alanı içerisinde ağaçlandırma, park, bahçe tesis edilmesine ilişkin iş ve işlemleri yapmak.
  • Köy sosyal tesislerine ait plan ve proje çalışmalarını yapmak veya yaptırmak.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Sosyal Destek Gümüşhane
  • İlan Portalı
  • Özel İdare e-Bordro
  • Personel A.Ş. e-Bordro
Yeni Mahalle Yunus Emre Caddesi No:6 Gümüşhane
0 456 213 10 31
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız